Дрони для ГУР та підтримка ветеранів: з початку року у марафоні "Єдині новини" реалізовано 12 соціальних кампаній [ Редагувати ]
За І квартал 2024 року в ефірі національного телемарафону "Єдині новини" було реалізовано комунікацію 12 важливих загальнонаціональних соціальних промо кампаній. Ще 4 спеціальні промо кампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.
У співпраці з державою було реалізовано наступні кампанії:
-
підтримка економіки: сплата податків, підтримка нац виробника;
-
Кампанія "Зроблено в Україні"
-
"Міста сили";
-
Ти як? Програма ментального здоров’я;
-
підтримка ветеранів;
-
протидія насильству;
-
мінна безпека;
-
евакуація.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема мова про:
-
рекрутингові кампанії сил оборони;
-
промоція спец платформи - LobbyX;
-
шеврони перемоги;
-
Нацгвардії – 10 років;
-
іміджеві ролики військ/служб.
Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще 4 власні спеціальні промо кампанії:
-
"Воюємо. Працюємо. Переможемо" до другої річниці повномасштабного вторгнення рф;
-
Воєнкори та колеги в ЗСУ;
-
Масштабний збір "Дрони для ГУР";
-
Кампанія на тему свободи віросповідання "Єдині у вірі в Україну".
У рамках зазначених кампаній було створено понад 132 соціальних ролики, які транслювалися в ефірі марафону 9100 разів. Це – 4550 хвилин ефіру.